هوش

هوش مصنوعی

0:51 ق.ظ / 10 اردیبهشت 1403

ویندوز 12 کی میاد؟

در حال حاضر تاریخ رونمایی از ویندوز 12 تنها در حد حدس و گمان است، اما گزارش‌ها نشان می‌دهند که ویندوز 12 در سال 2024 وارد بازار می‌شود. شایعات در مورد ظاهر سیستم عامل جدید بسیار زیاد است و برخی از آنها به ویژه جذاب هستند.

 

چه سیستم هایی از ویندوز 12 پشتیبانی می کنند؟

اول اینکه ویندوز 12 ممکن است ماژولار باشد و نسخه های آن برای فاکتورها و مشخصات لپ تاپ خاص طراحی شده باشد. به عنوان مثال نسخه ای با نام «Next Valley» است که از پردازنده های Meteor Lake اینتل پشتیبانی می کند.

 

هوش مصنوعی در ویندوز 12

قابلیت دیگری که ویندوز 12 ممکن است شامل شود هوش مصنوعی پیشرفته است. دقیقاً مشخص نیست که چه نوع هوش مصنوعی ظاهر می شود، اما احتمالات شامل تشخیص تصویر، کپی و چسباندن با هوش مصنوعی، پروژه های درخواستی و موارد دیگر است. شاید اینتل برخی از بهبودهای پیش بینی شده خود در طول عمر باتری با کمک هوش مصنوعی را در ویندوز 12 معرفی کند. ما قبلاً دیده ایم که مایکروسافت مایل است با Copilot چه کاری انجام دهد، زیرا هوش مصنوعی را مستقیماً در سیستم عامل ادغام کرده است. مایکروسافت میخواهد همه چیز را فراتر از آن چه هست ببرد.

 

ما هیچ سند رسمی در مورد طراحی و شمایل ویندوز 12 نداریم اما در جریان سخنرانی هایی اصلی مایکروسافت Ignit که انجام شد می توانیم اینگونه برداشت کنیم ویندوز 12 با نوار وظیفه ای شناور به همراه آیکون های سیستمی در بالای دسکتاب مانند سیستم عامل مک عرضه خواهد شد.

 

ویندوز 12

 

نتیجه

اما آیا مردم واقعا به ویندوز 12 اهمیت می دهند؟ تنها در صورتی که تغییراتی در جهت راحت تر شدن استفاده از ویندوز شود احتمال می رود با استقبال خوبی رو به رو شود. باید دید استقبال از این ویندوز جدید چگونه است.

اشتراک گذاری:

پویا

عضویت در خبرنامه

درخبرنامه ما عضو شوید

اگه دنبال خبرهای روز تکنولوژی، فناوری و نجوم هستی حتما ایمیلتو وارد کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *