هوش

هوش مصنوعی

1:08 ب.ظ / 25 اردیبهشت 1403

هوش مصنوعی در پیام رسان WhatsApp

به نظر می‌رسد که ربات‌های هوش مصنوعی به آرامی اما قطعاً به هر برنامه‌ای که ما استفاده می‌کنیم نفوذ می‌کنند، و آخرین زمینه‌ای که در آن این نفوذ را مشاهده می‌کنیم، WhatsApp است. در حال حاضر، متا در حال آزمایش اضافه کردن ربات‌های چت هوش مصنوعی به سرویس پیام‌ رسان خود هست. این آزمایش که در حال حاضر فقط برای کاربرانی در دسترس است که زبان انگلیسی را به عنوان زبان WhatsApp خود انتخاب کرده‌اند.

 

با این حال، این یک آزمایش با محدودیت است، به این معنی که همه افراد واجد شرایط قادر به مشاهده چت ربات متا هوش مصنوعی در WhatsApp نیستند. تا کنون، در برخی کشورها مانند هند، اما فقط برای یک تعداد محدود از افراد به صورت زنده منتشر شده است. اما این احتمالاً در آینده تغییر خواهد کرد.

 

هوش مصنوعی در WhatsApp:

در برخی موارد، Meta AI در نوار جستجو اضافه شده است، در حالی که برای دیگران، نماد Meta AI جدید در بالای سمت راست، در کنار دکمه دوربین و دکمه مکالمه جدید قرار دارد.

 

WhatsApp
WhatsApp

 

هوش مصنوعی متا، مانند هر چت ربات دیگری، به شما اجازه می‌دهد سوالاتی را از آن بپرسید. با فعال کردن نوار جستجوی متا با هوش مصنوعی، می‌توانید چند پیشنهاد تصادفی درباره موضوعاتی که می‌توانید بپرسید را دریافت کنید. البته، شما می‌توانید از هر درخواستی که می‌خواهید استفاده کنید.

 

جالب است که ببینیم آیا WhatsApp می‌تواند یک قدم جلوتر برود و چت بات را در چت‌های شما اضافه کند یا خیر، با توجه به اینکه چگونه این ربات‌ها رمزگذاری شده‌اند ، در حال حاضر آن قدر پیش نرفته است و پیاده‌سازی را به نوار جستجو محدود کرده است.

اشتراک گذاری:

پویا

عضویت در خبرنامه

درخبرنامه ما عضو شوید

اگه دنبال خبرهای روز تکنولوژی، فناوری و نجوم هستی حتما ایمیلتو وارد کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *