هوش

هوش مصنوعی

1:29 ق.ظ / 10 اردیبهشت 1403

ریکاوری فایل های پاک شده

ریکاوری فایل های پاک شده در ویندوز 11/10

اگر اطلاعات کارت SD، هارد دیسک، SSD، درایو فلش USB و سایر دستگاه های خود را از دست داده اید، نگران نباشد برای ریکاوری فایل های پاک شده می توانید فایل های را با برنامه EaseUS Data Recovery Wizard بازیابی کنید.ما در اینجا یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه استفاده از EaseUS Data Recovery Wizard، از جمله نحوه دانلود و نصب نرم افزار بازیابی اطلاعات و نحوه تکمیل فرآیند بازیابی اطلاعات بدون مشکل وجود دارد.

 

در ابتدا باید بگم همانطور که می دانید استفاده از تمتمی امکانات برنامه در نسخه اصلی امکان پذیر نمی باشد اما میتوانید با دانلود برنامه کرک شده از این لینک  از سایت soft98 این برنامه را به صورت کرک شده و با تمامی امکانات دانلود کنید.

بعد از دانلود برنامه EaseUS Data Recovery Wizard (ریکاوری فایل های پاک شده) فایل نصبی را اجرا منید و بر روی Next کلیک کنید:

 

ریکاوری فایل های پاک شده

 

ساده ترین راه برای انجام چند پنجره بعدی استفاده از تنظیمات نصب پیش فرض است. بنابراین، موافقت نامه مجوز را بپذیرید و روی “بعدی” در تمام پنجره های نصب کننده کلیک کنید. وقتی پنل Select Additional Tasks را مشاهده کردید، گزینه Create a desktop icon را علامت بزنید و نصب را تمام کنید.

 

ریکاوری فایل های پاک شده
ریکاوری فایل های پاک شده

 

همین! برنامه نصب شده و آماده استفاده است. نماد آن روی دسکتاپ است. این برای مدیریت تمام موقعیت‌های از دست دادن داده‌ها در دسترس است، بنابراین می‌توانید آن را برای بازیابی فایل‌های حذف شده در ویندوز 10 یا بازیابی داده‌های فرمت‌شده، خراب، غیرقابل دسترس یا از دست رفته امتحان کنید. حالا بیایید فایل ها را بازیابی کنیم.

 

نحوه ریکاوری فایل های پاک شده در ویندوز 11/10/8/7

 

مرحله 1. EaseUS Data Recovery Wizard را در رایانه خود اجرا کنید. درایوی که فایل‌ها را در آن گم کرده‌اید انتخاب کنید و روی «اسکن» کلیک کنید. اگر فایل های از دست رفته شما در یک دستگاه ذخیره سازی خارجی بودند، ابتدا آن را به رایانه خود وصل کنید.

 

ریکاوری فایل های پاک شده

 

مرحله 2. نرم افزار بلافاصله فایل های حذف شده را اسکن می کند و سپس به طور خودکار یک اسکن عمیق برای یافتن فایل های گم شده بیشتری انجام می دهد. پس از اتمام اسکن، می‌توانید از «فیلتر» برای فیلتر کردن سریع انواع فایل‌های خاص استفاده کنید.

 

ریکاوری فایل های پاک شده
ریکاوری فایل های پاک شده

 

مرحله 3. روی دکمه “پیش نمایش” کلیک کنید یا برای پیش نمایش کامل روی یک فایل دوبار کلیک کنید. در نهایت فایل های مورد نظر را انتخاب کنید، روی «بازیابی» کلیک کنید و مکان امن دیگری را انتخاب کنید تا همه فایل ها به طور همزمان ذخیره شوند.

اشتراک گذاری:

پویا

عضویت در خبرنامه

درخبرنامه ما عضو شوید

اگه دنبال خبرهای روز تکنولوژی، فناوری و نجوم هستی حتما ایمیلتو وارد کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *