هوش

هوش مصنوعی

7:57 ق.ظ / 10 اردیبهشت 1403

آیا سامسونگ گلکسی واچ 6 را بخریم؟

سامسونگ گلکسی واچ 6 یکی از ساعت‌های هوشمند محبوب بازار است که با Apple Watch Series 9 رقابت می‌کند. این ساعت، به عنوان یکی از بهترین ردیاب‌های تناسب اندام نیز شناخته می‌شود. گلکسی واچ 6 تقریباً تمامی ویژگی‌های مورد نیاز در یک ساعت هوشمند را داراست و برای کاربرانی که از اندروید استفاده می‌کنند، یک گزینه عالی است.

 

گلکسی واچ 6
گلکسی واچ 6

آیا باید سامسونگ گلکسی واچ 6 را بخریم؟

 

سامسونگ گلکسی واچ 6 به عنوان بهترین ساعت هوشمند برای دستگاه‌های اندروید شناخته می‌شود، در حالی که مدل کلاسیک آن، یعنی Samsung Galaxy Watch 6 Classic، بهترین انتخاب برای کاربران اندرویدی است. هر دو دستگاه بسیار راحت و سبک برای استفاده روزمره هستند و امکان دریافت اعلان‌ها از گوشی های هوشمند اندرویدی جفت‌شده با آن‌ها را فراهم می‌کنند.

 

در مقایسه سامسونگ گلکسی واچ 6 با نسخه کلاسیک آن، مزایای مدل کلاسیک شامل طراحی با ظاهری شبیه به ساعت‌های سنتی، قاب قابل چرخش که دسترسی به منوهای دستگاه را آسان‌تر می‌کند، و قاب فولادی ضد زنگ است. این نسخه حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسد و همچنین بزرگترین صفحه نمایش را در بین مدل‌های ساعت هوشمند ارائه می‌دهد، بنابراین اگر صفحه نمایش بزرگ و رنگارنگ روی مچ دست خود را ترجیح می‌دهید، گلکسی واچ 6 کلاسیک بهترین انتخاب خواهد بود.

 

با این حال، اگر ویژگی‌های اضافی در Samsung Galaxy Watch 6 Classic برای شما اهمیت زیادی نداشته باشد، اگر بودجه‌ای محدود دارید یا اگر به سبک ساده و اسپرت علاقه‌مندید، هنوز هم خرید ارزشمندی خواهد بود. هر دو مدل دارای پنل‌های Super AMOLED با صفحه نمایش همیشه روشن و تمام رنگی، استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، مقاومت 5ATM در زیر آب، پردازنده دو هسته‌ای Exynos W930، 2 گیگابایت رم، 12 گیگابایت ظرفیت ذخیره‌سازی و سیستم عامل Wear OS 4 با رابط کاربری One UI 5 Watch هستند. برخی از ویژگی‌های One UI 5 Watch که در Samsung Galaxy Watch 6 و Samsung Galaxy Watch 6 Classic موجود است شامل تشخیص سقوط خودکار، تماس SOS، و آموزش خواب و اطلاعات بینش می‌شود.

 

هر دو ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch 6 و Samsung Galaxy Watch 6 Classic مجهز به سنسور BioActive 3 در 1 سامسونگ هستند. این سنسور شامل حسگرهای ضربان قلب نوری، سیگنال الکتریکی قلب و سنسورهای آنالیز امپدانس بیوالکتریکی است. این ویژگی‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند که به راحتی نظارت بر سلامت خود را انجام دهند، از جمله ردیابی گام، ردیابی خواب و ردیابی تمرین برای بیش از 90 نوع مختلف فعالیت بدنی. علاوه بر این، این ساعت‌های هوشمند قادر به اندازه‌گیری چربی بدن، ماهیچه‌های اسکلتی و آب بدن کاربران هستند، همچنین قابلیت ردیابی 24 ساعته ضربان قلب، نظارت بر اکسیژن خون، ECG و سنسور دمای پوست را نیز دارند.

 

گلکسی واچ 6
گلکسی واچ 6
اشتراک گذاری:

پویا

عضویت در خبرنامه

درخبرنامه ما عضو شوید

اگه دنبال خبرهای روز تکنولوژی، فناوری و نجوم هستی حتما ایمیلتو وارد کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *